Igaüks võib reklaamida, aga kuidas teha seda nutikalt ja tulemuslikult?
Tule koolitusele, mis aitab sul aru saada, kuidas digimaailmas nähtavaks saada. "Digiturundus mikroettevõttele“ on praktiline ja lihtsas keeles koolitus, mis sobib nii tegutsevale mikroettevõtjale kui ka alustajale, kes soovib jõuda oma tulevaste klientideni.
Koolituse eesmärgiks on anda põhjalikud teadmised ja praktilised oskused mikroettevõtte digiturundamiseks. Koolituse jooksul anname teadmised, kuidas alustada digiturundusega ning suurendada ettevõtte nähtavust ja müügitulemusi veebis.
Sihtgrupp
Koolitus on suunatud algajatele digiturunduse huvilistele ning mikroettevõtjale, kes soovivad arendada ettevõtte nähtavust ja leida uusi kliente digikanalite kaudu.
Eelnev digiturunduse kogemus pole vajalik.
Kursuse sisu
Sissejuhatus digiturundusse - 6 auditoorset tundi
- digiturunduse roll ja võimalused mikroettevõttele;
- eesmärkide seadmine ja sihtgrupi määratlemine;
- ülevaade internetiturundusest;
- kontseptsiooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
- sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn, Youtube);
- mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
- ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
- kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
- kliendi käitumine ja müügitunnel.
Visuaalse sisu loomine vabavaralises programmis Canva (pildid ja videod) - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
- piltide ja videote loomine ja kujundamine Canvaga;
- bränding ja kujunduse loomine ettevõtte jaoks;
- praktilised näited ja ülesanded.
E-maili turundus - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
- ülevaade e-mailiturunduse platvormidest;
- tõhusate e-maili kampaaniate loomine;
- tööriistade (nt Mailchimp) kasutamine;
- e-posti listide haldamine ja seadusandlus;
- automatiseeritud e-mailikampaaniate seadistamine.
ChatGPT kasutamine digiturunduses - 1 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
- mis on ChatGPT ja kuidas see töötab? Promptide näited digiturunduse jaoks
- piltide ja kujunduse põhjal toote/teenuste turundustekstide koostamine
- ChatGPT kasutamine igapäevase turundustegevuse lihtsustamiseks
Facebooki ja Instagrami turundus - 2 auditoorset ja 6 tundi praktikat õppekeskkonnas
- eelarve koostamine;
- sisuloome ja ajaplaneerimine;
- kampaaniate loomine ja nende analüüs;
- tasuline vs tasuta sotsiaalmeedia;
- praktilised harjutused kampaaniate seadistamisel.
Google AD’s - 3 auditoorset tundi
- reklaamikampaaniate loomine ja haldamine;
- otsingureklaamid ja nende optimeerimine;
- praktiline töö.
Google Analytics - 3 auditoorset tundi
- tulemuste mõõtmine ja analüüsimine.
- kuidas kasutada andmeid turundusstrateegiate täiustamiseks?
- ülevaade raportitest ja nende tõlgendamisest.
SEO ja veebiturundus - 3 auditoorset tundi
- mis on SEO ja kuidas see toimib?
- märksõnade analüüs ja kasutamine;
- veebilehe optimeerimine.
Iseseisev töö kursuse jooksul - 20 tundi iseseisvat tööd
- sotsiaalmeedia lehe loomine (nt Facebookis);
- sotsiaalmeedia kampaania koostamine valitud platvormil – postituste loomine (ei pea olema tasuline), tõenduseks ekraanipildid või lingid;
- SEO-näidisülesande lahendamine – osaleja analüüsib etteantud veebilehe näidet ja teeb nähtavust parandavaid ettepanekuid.
Muu info
Oskused, mis loovad edu - ideest kasumini!
Põhjaliku teoreetilise aluse loob oma valdkonnas tunnustatud põhikoolitaja Meljo Musto, kelle kõrval jagavad kogemusi ka tipptasemel praktikud.
Koolitus toimub reaalajas Zoom veebikeskkonnas, mis tähendab, et saad osaleda kodust või kontorist – just sealt, kus end mugavalt tunned.
Õppetöö toimub enamasti kord nädalas, kokku 10-l õhtul.
Lõpetajale digitunnistus või tõend!
Koolitajad

Meljo Musto
Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes.... Loe veel
Fred-Ander Pärn
Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste... Loe veel