Õhtune! Digiturundus mikroettevõttele

Igaüks võib reklaamida, aga kuidas teha seda nutikalt ja tulemuslikult?

Tule koolitusele, mis aitab sul aru saada, kuidas digimaailmas nähtavaks saada. "Digiturundus mikroettevõttele“ on praktiline ja lihtsas keeles koolitus, mis sobib nii tegutsevale mikroettevõtjale kui ka alustajale, kes soovib jõuda oma tulevaste klientideni.

Koolituse eesmärgiks on anda põhjalikud teadmised ja praktilised oskused mikroettevõtte digiturundamiseks. Koolituse jooksul anname teadmised, kuidas alustada digiturundusega ning suurendada ettevõtte nähtavust ja müügitulemusi veebis.

Sihtgrupp

Koolitus on suunatud algajatele digiturunduse huvilistele ning mikroettevõtjale, kes soovivad arendada ettevõtte nähtavust ja leida uusi kliente digikanalite kaudu.

Eelnev digiturunduse kogemus pole vajalik.

Kursuse sisu

Sissejuhatus digiturundusse - 6 auditoorset tundi

  • digiturunduse roll ja võimalused mikroettevõttele;
  • eesmärkide seadmine ja sihtgrupi määratlemine;
  • ülevaade internetiturundusest;
  • kontseptsiooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
  • sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn, Youtube);
  • mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
  • ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
  • kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
  • kliendi käitumine ja müügitunnel.

Visuaalse sisu loomine vabavaralises programmis Canva (pildid ja videod) - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • piltide ja videote loomine ja kujundamine Canvaga;
  • bränding ja kujunduse loomine ettevõtte jaoks;
  • praktilised näited ja ülesanded.

E-maili turundus - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • ülevaade e-mailiturunduse platvormidest;
  • tõhusate e-maili kampaaniate loomine;
  • tööriistade (nt Mailchimp) kasutamine;
  • e-posti listide haldamine ja seadusandlus;
  • automatiseeritud e-mailikampaaniate seadistamine.

ChatGPT kasutamine digiturunduses - 1 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • mis on ChatGPT ja kuidas see töötab? Promptide näited digiturunduse jaoks
  • piltide ja kujunduse põhjal toote/teenuste turundustekstide koostamine
  • ChatGPT kasutamine igapäevase turundustegevuse lihtsustamiseks

Facebooki ja Instagrami turundus -  2 auditoorset ja 6 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • eelarve koostamine;
  • sisuloome ja ajaplaneerimine;
  • kampaaniate loomine ja nende analüüs;
  • tasuline vs tasuta sotsiaalmeedia;
  • praktilised harjutused kampaaniate seadistamisel.

Google AD’s - 3 auditoorset tundi

  • reklaamikampaaniate loomine ja haldamine;
  • otsingureklaamid ja nende optimeerimine;
  • praktiline töö.

Google Analytics - 3 auditoorset tundi

  • tulemuste mõõtmine ja analüüsimine.
  • kuidas kasutada andmeid turundusstrateegiate täiustamiseks?
  • ülevaade raportitest ja nende tõlgendamisest.

SEO ja veebiturundus - 3 auditoorset tundi

  • mis on SEO ja kuidas see toimib?
  • märksõnade analüüs ja kasutamine;
  • veebilehe optimeerimine.

Iseseisev töö kursuse jooksul - 20 tundi iseseisvat tööd

  • sotsiaalmeedia lehe loomine (nt Facebookis);
  • sotsiaalmeedia kampaania koostamine valitud platvormil – postituste loomine (ei pea olema tasuline), tõenduseks ekraanipildid või lingid;
  • SEO-näidisülesande lahendamine – osaleja analüüsib etteantud veebilehe näidet ja teeb nähtavust parandavaid ettepanekuid.

Muu info

Oskused, mis loovad edu - ideest kasumini!

Põhjaliku teoreetilise aluse loob oma valdkonnas tunnustatud põhikoolitaja Meljo Musto, kelle kõrval jagavad kogemusi ka tipptasemel praktikud.

Koolitus toimub reaalajas Zoom veebikeskkonnas, mis tähendab, et saad osaleda kodust või kontorist – just sealt, kus end mugavalt tunned.

Õppetöö toimub enamasti kord nädalas, kokku 10-l õhtul.

Lõpetajale digitunnistus või tõend!

Koolitajad

Meljo Musto

Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes.... Loe veel
Meljo_Musto

Meljo Musto

Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes. Ärikorralduse BA. Koolituskeskus Reiting koolitaja alates 2008. aastast, mentor alates 2012 aastast. Meljo on EVEA Rohepöörde töögrupi liige ja esindab EVEA-t Haridusministeeriumi Roheoskuste arendamise juhtkomisjonis, PRIA Leaderi programmi hindaja. Meljol on ettevõtluskogemus alates aastat 1993. Hetkel juhib PVC viilhalli projekti Hallitehases ning on Melsum OÜ väikeettevõtete ärikonsultant. Meljo Musto osales aastatel 2010−2011 INNOVE Eesti kutseõppeasutuste kvaliteediauhinna konkursil assessorina ja kvaliteediauhinna hindamiskomisjoni liikmena. Lisaks kuulub ta veel EVEA kommunikatsiooni ja turunduse töögruppi. Meljo on seitsme aasta jooksul avaldanud ajalehes Äripäev üle 17 artikli. Meljo Musto on töötanud AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) moodulijuhina ja logistika lektorina Tallinna Majanduskoolis, Tallinna Tööstushariduskeskuses ja Valgamaa Kutseõppekeskuses. Varem on Meljo töötanud OÜ Kaubaekspress Tartu filiaali juhi ja Arco Transport AS Tartu filiaali transpordi osakonna juhatajana (sh Tartu filiaali käivitamine ja Kagu-Eesti sihtturu hõivamine alates aastast 2001). Meljo on Logistikasõnastiku (http://wiki.eek.ee) terminite ja fotode kaasautor.

Fred-Ander Pärn

Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste... Loe veel
Fred-Ander Pärn

Fred-Ander Pärn

Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste kui ka suuremate rahvusvaheliste ettevõtetega. Viimased kolm aastat on ta olnud digiagentuuri WINK sotsiaalmeedia teenuse eestvedaja ning tegutsenud ka valdkonna koolitajana erinevates ettevõtetes, koolides ja organisatsioonides.

  • 02.10-10.12
  • 700.00€
  • Veebikeskkonnas Zoom, Veebis
  • 17.00 - 19.15 ja 17.00 - 20.00
  • Eesti
  • 54 tundi (34 tundi auditoorset, 12 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd)