Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning suhtlemise alustest ja anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.
Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, et osalejad saaksid paremini mõista kliendisuhete dünaamikat ja õppida, kuidas tõhusalt suhelda nii ettevõtte sise- kui ka välisklientidega.
Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Kursuse sisu
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset tundi
- e-kirja kirjutamise põhireeglid;
- e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
- müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
Suhtlemis- ja koostööoskused – 6 auditoorset tundi
- peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid teeninduses;
- kliendiga kontakti ja usaldussuhte loomine;
- suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
- eneseväljendus;
- kuulamine ja eneseavamine;
- kuulamistõkked;
- täissõnumi moodustamine.
Muu info
Omanda väärt teadmised tööturul ja elus läbilöömiseks!
Koolitus toimub enamasti 1 kord nädalas kell 10.00 - 15.00.
Koolituse hind sisaldab elektroonilisi materjale.
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
Koolitajad
Kaire Uusen
Kaire Uusen (eesti ajakirjanik, õppejõud ja haldusjuhtimise magister) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009.... Loe veelUrmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veelMare Muskat
Mare (Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast) on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel