Koolitus keskendub praktilistele ja tõhusatele lähenemistele, et aidata osalejatel paremini mõista konfliktide olemust ning omandada oskused keeruliste klientidega edukaks suhtlemiseks ja läbirääkimisteks. Siin õpid, kuidas lahendada keerulisi olukordi kindlalt, kuid taktitundeliselt, hoides samal ajal suhteid ja saavutades soovitud tulemusi.
Целевая группа
Koolitus on mõeldud nii ettevõtjatele, juhiabidele, kohaliku omavalitsuse töötajatele kui ka teenindussektoris tegutsejatele – kõigile, kelle töö hõlmab keerulist suhtlust.
Содержание курса
- kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
- konfliktide lahendamise strateegiad;
- läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
- olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
- läbirääkimiste peamised etapid;
- erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
- praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.
Преподаватели

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel