Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine

Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning suhtlemise alustest ja anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.

Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, et osalejad saaksid paremini mõista kliendisuhete dünaamikat ja õppida, kuidas tõhusalt suhelda nii ettevõtte sise- kui ka välisklientidega.

Целевая группа

Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Содержание курса

Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
  • erinevad kliendid ja nende ootused;
  • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
  • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset tundi

  • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
  • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
  • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.

Suhtlemis- ja koostööoskused – 6 auditoorset tundi

  • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid teeninduses;
  • kliendiga kontakti ja usaldussuhte loomine;
  • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
  • eneseväljendus;
  • kuulamine ja eneseavamine;
  • kuulamistõkked;
  • täissõnumi moodustamine.

Преподаватели

Kaire Uusen

Kaire Uusen (eesti ajakirjanik, õppejõud ja haldusjuhtimise magister) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009.... Loe veel
Kaire_Uusen

Kaire Uusen

Kaire Uusen (eesti ajakirjanik, õppejõud ja haldusjuhtimise magister) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.


Reitingu koolitaja aastast 2018!


Kaire viib läbi «Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise» moodulit.

Veikko Täär

Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud... Loe veel
Veikko_Taar

Veikko Täär

Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele,  käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.

Mare Muskat

Mare (Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast) on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel
Mare_Muskat (2024)

Mare Muskat

Mare (Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast) on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

  • 26.03-30.05
  • 433.00€
  • Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • 10.00 - 15.00
  • Eesti
  • 32 tundi (30 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd)