Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud "Teeninduskoolitusele administreerivale personalile". Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.
Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted. Kursuse käigus saad teadmised, kuidas olla hea meeskonnaliige ja teenindaja ning hoida end tööstressi eest.
Целевая группа
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Содержание курса
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi
- käitumine erinevates kultuurides;
- kirjalike pöördumiste vormistamine;
- riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.
Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd
- eesti õigekeele reeglid;
- keeleabi;
- kirjakeele normide uuendused;
- sõnastus ja lausendusvead;
- uudissõnad.
Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi
- eduka meeskonnatöö põhimõtted;
- erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
- grupikäitumise põhimõtted.
Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi
- eduka suhtlemise reeglid;
- eneseväljenduse peamised põhimõtted;
- kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
- konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
- lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- e-kirja kirjutamise põhireeglid;
- e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
- müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi
- teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
- teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
- teenindusühiskonna mõiste;
- teeninduspädevused;
- teenindusprotsess;
- teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
- hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
- teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
- kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?
Enesejuhtimine - 6 auditoorset tundi
- sisemise stressijuhtimise taktikad;
- rahuliku meele säilitamine keerulistes suhtlussituatsioonides
Преподаватели

Anne Roosipõld
Anne Roosipõld (PhD, kasvatusteadused) on TÜ Pärnu kolledži turismiosakonna juhataja ja turismiteenuste kaasprofessor. Ta omab... Loe veel
Kaili Ploom-Zilmer
Kaili Ploom-Zilmer (Psühholoog-nõustaja, tase 7) on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia erialal 2006. aastal. Ta on pikaaegselt... Loe veel
Kaire Uusen
Kaire Uusen (eesti ajakirjanik, õppejõud ja haldusjuhtimise magister) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009.... Loe veel
Veikko Täär
Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud... Loe veel
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel
Helis Oidekivi
Helis Kosapoeg on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on hetkel Tallinna Ülikooli magistrant.... Loe veel
Mare Muskat
Mare (Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast) on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel