Veebikoolitus! Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine

28.02-04.04

Veebis

Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning suhtlemise alustest ja anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.

Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, et osalejad saaksid paremini mõista kliendisuhete dünaamikat ja õppida, kuidas tõhusalt suhelda nii ettevõtte sise- kui ka välisklientidega.

Sihtgrupp

Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Kursuse sisu

Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
  • erinevad kliendid ja nende ootused;
  • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
  • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset tundi

  • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
  • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
  • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.

Suhtlemis- ja koostööoskused – 6 auditoorset tundi

  • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid teeninduses;
  • kliendiga kontakti ja usaldussuhte loomine;
  • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
  • eneseväljendus;
  • kuulamine ja eneseavamine;
  • kuulamistõkked;
  • täissõnumi moodustamine.

Muu info

Omanda väärt teadmised tööturul ja elus läbilöömiseks!

Koolitus toimub enamasti 1 kord nädalas kell 10.00 - 15.00.

Koolituse hind sisaldab elektroonilisi materjale.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

  • Kellaaeg: 10.00 - 15.00
  • Asukoht: Veebikeskkonnas Zoom, Veebis
  • Kestvus: 32 tundi
  • Sisaldab: 30 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 364.75 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel

Kaire Uusen


Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.


Reitingu koolitaja aastast 2018!


______________


Kaire viib läbi “Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise” moodulit.

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

Urmo Reitav


On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel

Mare Muskat


Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.


Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Sekretär-juhiabi
kursus koos
personalitöö
õppega"
talv 2019

Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.