Koolitus keskendub praktilistele ja tõhusatele lähenemistele, et aidata osalejatel paremini mõista konfliktide olemust ning omandada oskused keeruliste klientidega edukaks suhtlemiseks ja läbirääkimisteks. Siin õpid, kuidas lahendada keerulisi olukordi kindlalt, kuid taktitundeliselt, hoides samal ajal suhteid ja saavutades soovitud tulemusi.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud nii ettevõtjatele, juhiabidele, kohaliku omavalitsuse töötajatele kui ka teenindussektoris tegutsejatele – kõigile, kelle töö hõlmab keerulist suhtlust.
Kursuse sisu
- kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
- konfliktide lahendamise strateegiad;
- läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
- olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
- läbirääkimiste peamised etapid;
- erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
- praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.
Muu info
Koolitus on väga praktiline - reaalsed situatsioonide simulatsioonid ja harjutused! Osalejate tagasiside koolitusele ja koolitajale on olnud ülivõrdes. Lisaks tõhusatele konfliktilahendusmeetoditele ja läbirääkimisoskuste arendamisele on olulisel kohal ka enesehoid.
Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.
Edukale lõpetajale digitunnistus või tõend!
Koolitajad
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel