Uus! Teeninduskoolitus administreerivale personalile
19.09-20.12
Tartu
Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud "Teeninduskoolitusele administreerivale personalile". Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.
Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted. Kursuse käigus saad teadmised, kuidas olla hea meeskonnaliige ja teenindaja ning hoida end tööstressi eest.
Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Kursuse sisu
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi
- käitumine erinevates kultuurides;
- kirjalike pöördumiste vormistamine;
- riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.
Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd
- eesti õigekeele reeglid;
- keeleabi;
- kirjakeele normide uuendused;
- sõnastus ja lausendusvead;
- uudissõnad.
Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi
- eduka meeskonnatöö põhimõtted;
- erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
- grupikäitumise põhimõtted.
Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi
- eduka suhtlemise reeglid;
- eneseväljenduse peamised põhimõtted;
- kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
- konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
- lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- e-kirja kirjutamise põhireeglid;
- e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
- müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoo...
Muu info
Õpe toimub 13-l õppepäeval.
Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale ning Reitingu märkmikku.
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
- Kellaaeg: 09.30-14.45
- Asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Tartu
- Kestvus: 88 tundi
- Sisaldab: 73 tundi auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 7 tundi iseseisvat tööd
- Hind: 1000.00 € + km
Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega
Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇
👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈
Küsimused ja lisainfo:
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2022/12/317860218_1347723845967991_4804142049602035309_n-92x92.jpg)
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/03/Sigrid_Silbaum-92x92.jpg)
Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.
________________________________________________
OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise
Koolitajad:
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Jane_suvi2-92x92.jpg)
Jane Suvi
Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Kaire_Uusen-92x92.jpg)
Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Kairit_Reiman-92x92.jpg)
Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/leelo_saar-92x92.jpg)
Leelo Saar
Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Piret_Tegova-92x92.jpg)
Piret Tegova
Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Ott_Alemaa-92x92.png)
Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2022/01/Liisi_Laidre-92x92.jpg)