Uus! Teeninduskoolitus administreerivale personalile

04.03-08.05

Tallinn

Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud "Teeninduskoolitusele administreerivale personalile". Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.

Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted. Kursuse käigus saad teadmised, kuidas olla hea meeskonnaliige ja teenindaja ning hoida end tööstressi eest.

Целевая группа

Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Содержание курса

Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi

 

Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

  • käitumine erinevates kultuurides;
  • kirjalike pöördumiste vormistamine;
  • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd

  • eesti õigekeele reeglid;
  • keeleabi;
  • kirjakeele normide uuendused;
  • sõnastus ja lausendusvead;
  • uudissõnad.

Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi

  • eduka meeskonnatöö põhimõtted;
  • erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
  • grupikäitumise põhimõtted.

Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi

  • eduka suhtlemise reeglid;
  • eneseväljenduse peamised põhimõtted;
  • kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.

Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi

  • konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
  • lahkarvamuste lahendamise strateegiad

Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
  • erinevad kliendid ja nende ootused;
  • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
  • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
  • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
  • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.

Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi

  • teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
  • teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
  • teenindusühiskonna mõiste;
  • teeninduspädevused;
  • teenindusprotsess;
  • teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
  • hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
  • teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
  • kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?

Enesejuhtimine - 6 auditoorset tundi

  • sisemise stressijuhtimise taktikad;
  • rahuliku meele säilitamine keerulistes suhtlussituatsioonides
  • Время: 09.30-14.45
  • Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Длительность: 88 tundi
  • Sisaldab: 73 tundi auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 7 tundi iseseisvat tööd
  • Стоимость: 1000.00 € + km

Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице

 

Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.

Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇


Küsimused ja lisainfo:

Sigrid Silbaum

Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Hellika Rohtmets

Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee

Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


Koolitajad:

Anne Roosipõld
Anne Roosipõld (PhD, kasvatusteadused) on TÜ Pärnu kolledži turismiosakonna juhataja ja turismiteenuste kaasprofessor. Ta omab... Loe veel

Anne Roosipõld


Anne Roosipõld (PhD, kasvatusteadused) on TÜ Pärnu kolledži turismiosakonna juhataja ja turismiteenuste kaasprofessor. Ta omab lisaks akadeemilisele karjäärile ka praktilist töökogemust teenindusvaldkonnas. Ta on töötanud Tallink laevadel restorani direktorina ja juhtinud ööklubi, Flamingo, restorani ning keeglisaali tööd AS Keegliklubis. Ta on õpikute «Restoraniteenindus“ ja «Toitlustuse alused“ ning kõrgkooliõpiku «Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain“ kaasautor. Ta kuulub Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni ja on viinud 25 aasta jooksul läbi ka erinevaid täienduskoolitusi nii etiketi, veinietiketi, kliendikäitumise kui ka teeninduse valdkonnas. Koolituskeskus Reitinguga koostöö alates 2013.

Kaili Ploom-Zilmer
Kaili Ploom-Zilmer on tegelenud vaimse tervise probleemide ja psühholoogilise heaolu ning eneseteostuse alase nõustamisega üle 15.... Loe veel

Kaili Ploom-Zilmer


Kaili Ploom-Zilmer on tegelenud vaimse tervise probleemide ja psühholoogilise heaolu ning eneseteostuse alase nõustamisega üle 15. aasta. Ta omab psühholoogia alast haridust Tartu Ülikoolist ning töötab Tallinna Tugikeskuses Juks rehabilitatsiooni osakonnas osakonna juhina ja psühholoogina. Kailil on nõustamiskogemus nii psüühiliste probleemide-, hariduspsühholoogia-, karjäärplaneerimise- kui sõltuvusnõustamise valdkonnas. Kaili aitab psühholoogina aktiveerida ressursse toimetulekuks stressiga, elukriisidega kui ka igapäevaprobleemidega, et realiseerida oma potentsiaali ning leida suuremat psüühilist heaolu. Kaili tegeleb ka koolitustegevusega, edasi andes oma teadmisi ja kogemust psüühiliste probleemidega inimestega töötamise valdkonnas.

Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel

Kaire Uusen


Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.


Reitingu koolitaja aastast 2018!


______________


Kaire viib läbi «Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise» moodulit.

Veikko Täär
Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud... Loe veel

Veikko Täär


Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele,  käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

Urmo Reitav


On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Helis Oidekivi
Helis Kosapoeg on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on hetkel Tallinna Ülikooli magistrant.... Loe veel

Helis Oidekivi


Helis Kosapoeg on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on hetkel Tallinna Ülikooli magistrant. Ta on tegutsenud juba aastaid õpetaja ja täiskasvanute koolitajana, andes teadmisi eesti keelest edasi nii eesti- kui muukeelsetele õppijatele, nii täiskasvanuile kui kooliõpilastele. 


 


Lisaks õpetamisele tegutseb Helis ka keeletoimetajana ning on koostanud erinevaid õppematerjale eesti keele õppeks. Koolituskeskus Reiting eesti keele koolitajana töötab alates aastast 2020.


_____


Reiting Koolituskeskuses viib Helis läbi erinevad eesti keele tasemeõppe koolitusi ning on koolitajaks «Tööalase korrektse eesti keele» mooduli läbiviimisel.

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel

Mare Muskat


Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.


Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Я хочу получить предложения по обучению

Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

Что о нас думают клиенты?

M. Vam"Трудовое право"

? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?