Uus! Teeninduskoolitus administreerivale personalile
19.09-20.12
Tartu
Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud "Teeninduskoolitusele administreerivale personalile". Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.
Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted. Kursuse käigus saad teadmised, kuidas olla hea meeskonnaliige ja teenindaja ning hoida end tööstressi eest.
Целевая группа
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Содержание курса
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi
- käitumine erinevates kultuurides;
- kirjalike pöördumiste vormistamine;
- riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.
Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd
- eesti õigekeele reeglid;
- keeleabi;
- kirjakeele normide uuendused;
- sõnastus ja lausendusvead;
- uudissõnad.
Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi
- eduka meeskonnatöö põhimõtted;
- erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
- grupikäitumise põhimõtted.
Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi
- eduka suhtlemise reeglid;
- eneseväljenduse peamised põhimõtted;
- kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
- konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
- lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- e-kirja kirjutamise põhireeglid;
- e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
- müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoo...
- Время: 09.30-14.45
- Адрес: Kastani 39, Tiigi 61b, Tartu
- Длительность: 88 tundi
- Sisaldab: 73 tundi auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 7 tundi iseseisvat tööd
- Стоимость: 1000.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.
Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇
Küsimused ja lisainfo:
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/03/Sigrid_Silbaum-92x92.jpg)
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2022/02/Hellika_Rohtmets-92x92.jpg)
Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.
Koolitajad:
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Jane_suvi2-92x92.jpg)
Jane Suvi
Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Kaire_Uusen-92x92.jpg)
Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Kairit_Reiman-92x92.jpg)
Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/leelo_saar-92x92.jpg)
Leelo Saar
Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Piret_Tegova-92x92.jpg)
Piret Tegova
Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Ott_Alemaa-92x92.png)
Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2022/01/Liisi_Laidre-92x92.jpg)