Osaliselt veebis! Sekretär-assistendi ABC
05.12-28.02
Tartu
Saa asjatundlikuks abiliseks juhile ja kolleegidele!
Koolituse "Sekretär-assistendi ABC" eesmärgiks on anda osalejatele põhjalikud teadmised ja praktilised oskused, mis on vajalikud sekretäri-assistendi igapäevaste ülesannete edukal täitmisel ning kontorikeskkonnas professionaalse ja tõhusa keskkonna loomisel.
Õpe keskendub mitmekülgsetele teemadele, sealhulgas suhtlemise ja koostööoskuste arendamisele, konfliktide lahendamisele, dokumendi- ja arhiivihaldusele ning kontoritöös kasutatavatele pilvelahendustele.
Целевая группа
Oodatud on huvilised, kes soovivad täiendada oma varasemalt omandatud algteadmisi bürootööst või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-assistendi tööst.
Содержание курса
Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi
- käitumine erinevates kultuurides;
- kirjalike pöördumiste vormistamine;
- riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.
Suhtlemise- ja koostööoskused - 6 tundi auditoorset tööd
- peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid;
- kontaktioskus ja usaldussuhte loomine;
- suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
- eneseväljendus;
- kuulamine ja eneseavamine;
- kuulamistõkked;
- täissõnumi moodustamine.
ChatGPT kasutamine kontoritöös – 4 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
- sissejuhatus tehisintellekti maailma;
- ChatGPT-s teksti genereerimine;
- kuidas esitada ChatGPT-s küsimusi nii, et saada võimalikult täpseid vastuseid;
- loovsisu loomine ChatGPT-s: reklaam- ja sotsiaalmeedia sisu, blogitekstid ja artiklid.
Sissejuhatus kujundusprogrammi Canva - 2 auditoorset tundi ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas
- mis on Canva ja kuidas seda kontoritöös ära kasutada;
- sissejuhatus lihtsamatesse kujundusvõtetesse;
- erinevad mallid ja nende kohandamine vastavalt vajadustele.
Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised – 5 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
- kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
- konfliktide lahendamise strateegiad;
- läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
- olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
- läbirääkimiste peamised etapid;
- erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
- praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.
Praktiline dokumendihaldus - 10 tundi auditoorset tööd ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas:
- organisatsioonis kasutusel olevad dokumendiliigid, nende vormistamine ja kohustuslikud rekvisiidid;
- dokumendi paber- ja elektrooniline vorm;
- dokumendiloetelu. Sarjade moodustamine;
- dokumentide säilitusaegade määramine: seadusandluse nõuete ja organisatsiooni vajaduste arvestamine;
- dokumendiloetelu kinnitamine ning selle muutmise kord;
- dokumendiringlus;
- tööjaotus dokumendihalduse valdkonnas;
- erinevate dokumendiliikide koostamise, registreerimise ning kasutamise protseduurid;
- dokumendihaldussüsteemide tutvustus ning töö põhimõtted (nt. Amphora);
- andmekaitse dokumendihalduses;
- küberturvalisus;
- digivahendite kasutamise kokkulepped;
- ülevaade TTOS-st ja TTOS-i alusel välja antud Vabariigi Valitsuse ning sotsiaalministri määrustest ja seadustest;
- tööohutuse eest vastutavad isikud töökeskkonnas (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnavolinik, töökeskkonnanõukogu, esmaabiandja);
- tööandja ja töötaja kohustused, õigused.
Pilvelahendused ja –teenused kontoritöös – 2 auditoorset tundi, 4 tundi praktikat õppekeskkonnas
- arukalt ja turvaliselt ülemaailmses arvutivõrgus (mõisted, hea tava, ohud, sh viirusetõrje, identiteedi vargused, isiklik info internetis, appid nutifonis);
- ülevaade enamlevinud pilveteenustest (nt: onedrive, googledrive, pcloud, wetransfer);
- pilvelahendus kontoritöös (võrdlus töölauaversioonidega) ja erinevad koostöövõimalused (ühised kalendrid, tööülesanded, kontaktid);
- andmekorje (googleforms, excelwebapp);
- enamlevinud online-suhtlusvahend (nt facebook messenger, skype, viber, zoom, teams jt).
Arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine - 5 tundi auditoorset tööd ning 1 tund praktikat õppekeskkonnas:
- dokumentide süstematiseerimine;
- nõuded dokumentide arhiveerimisele;
- milliseid arhiivitarvikuid kasutada;
- digitaalne arhiveerimine;
- arhiiviseadus ja arhiivieeskiri, arhiivihaldust käsitlevad standardid;
- digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
- pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
- arhiivitoimingud;
- oluliste e-kirjade säilitamine;
- pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest - kuidas valida sobivaim;
- digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
- arhiveerimine ja hävitamine dokumendihaldussüsteemis;
- andmete migreerimine dokumendihaldussüsteemist;
- digiteerimise korraldus, riskid ja kulude analüüs.
- Время: 09.30-14.45; 09.30-16.30
- Адрес: Kastani 39, Tartu
- Длительность: 70 tundi
- Sisaldab: 41 tundi auditoorset ja 29 tundi praktikat õppekeskkonnas
- Стоимость: 455.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.
Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇
Küsimused ja lisainfo:
Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.