Osaliselt veebis! Sekretär-assistendi ABC

05.12-28.02

Tartu

Saa asjatundlikuks abiliseks juhile ja kolleegidele!

Koolituse "Sekretär-assistendi ABC" eesmärgiks on anda osalejatele põhjalikud teadmised ja praktilised oskused, mis on vajalikud sekretäri-assistendi igapäevaste ülesannete edukal täitmisel ning kontorikeskkonnas professionaalse ja tõhusa keskkonna loomisel.

Õpe keskendub mitmekülgsetele teemadele, sealhulgas suhtlemise ja koostööoskuste arendamisele, konfliktide lahendamisele, dokumendi- ja arhiivihaldusele ning kontoritöös kasutatavatele pilvelahendustele.

Целевая группа

Oodatud on huvilised, kes soovivad täiendada oma varasemalt omandatud algteadmisi bürootööst või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-assistendi tööst.

Содержание курса

    Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

    • käitumine erinevates kultuurides;
    • kirjalike pöördumiste vormistamine;
    • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

    Suhtlemise- ja koostööoskused - 6 tundi auditoorset tööd

    • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid;
    • kontaktioskus ja usaldussuhte loomine;
    • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
    • eneseväljendus;
    • kuulamine ja eneseavamine;
    • kuulamistõkked;
    • täissõnumi moodustamine.

    ChatGPT kasutamine kontoritöös – 4 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas

    • sissejuhatus tehisintellekti maailma;
    • ChatGPT-s teksti genereerimine;
    • kuidas esitada ChatGPT-s küsimusi nii, et saada võimalikult täpseid vastuseid;
    • loovsisu loomine ChatGPT-s: reklaam- ja sotsiaalmeedia sisu, blogitekstid ja artiklid.

    Sissejuhatus kujundusprogrammi Canva - 2 auditoorset tundi ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • mis on Canva ja kuidas seda kontoritöös ära kasutada;
    • sissejuhatus lihtsamatesse kujundusvõtetesse;
    • erinevad mallid ja nende kohandamine vastavalt vajadustele.

    Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised – 5 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas 

    • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
    • konfliktide lahendamise strateegiad;
    • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
    • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
    • läbirääkimiste peamised etapid;
    • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
    • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

    Praktiline dokumendihaldus  - 10 tundi auditoorset tööd ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas:

    • organisatsioonis kasutusel olevad dokumendiliigid, nende vormistamine ja kohustuslikud rekvisiidid;
    • dokumendi paber- ja elektrooniline vorm;
    • dokumendiloetelu. Sarjade moodustamine;
    • dokumentide säilitusaegade määramine: seadusandluse nõuete ja organisatsiooni vajaduste arvestamine;
    • dokumendiloetelu kinnitamine ning selle muutmise kord;
    • dokumendiringlus;
    • tööjaotus dokumendihalduse valdkonnas;
    • erinevate dokumendiliikide koostamise, registreerimise ning kasutamise protseduurid;
    • dokumendihaldussüsteemide tutvustus ning töö põhimõtted (nt. Amphora);
    • andmekaitse dokumendihalduses;
    • küberturvalisus;
    • digivahendite kasutamise kokkulepped;
    • ülevaade TTOS-st ja TTOS-i alusel välja antud Vabariigi Valitsuse ning sotsiaalministri määrustest ja seadustest;
    • tööohutuse eest vastutavad isikud töökeskkonnas (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnavolinik, töökeskkonnanõukogu, esmaabiandja);
    • tööandja ja töötaja kohustused, õigused.

    Pilvelahendused ja –teenused kontoritöös –  2 auditoorset tundi, 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • arukalt ja turvaliselt ülemaailmses arvutivõrgus (mõisted, hea tava, ohud, sh viirusetõrje, identiteedi vargused, isiklik info internetis, appid nutifonis);
    • ülevaade enamlevinud pilveteenustest (nt: onedrive, googledrive, pcloud, wetransfer);
    • pilvelahendus kontoritöös (võrdlus töölauaversioonidega) ja erinevad koostöövõimalused (ühised kalendrid, tööülesanded, kontaktid);
    • andmekorje (googleforms, excelwebapp);
    • enamlevinud online-suhtlusvahend (nt facebook messenger, skype, viber, zoom, teams jt).

        Arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine - 5 tundi auditoorset tööd ning 1 tund praktikat õppekeskkonnas:

        • dokumentide süstematiseerimine;
        • nõuded dokumentide arhiveerimisele;
        • milliseid arhiivitarvikuid kasutada;
        • digitaalne arhiveerimine;
        • arhiiviseadus ja arhiivieeskiri, arhiivihaldust käsitlevad standardid;
        • digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
        • pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
        • arhiivitoimingud;
        • oluliste e-kirjade säilitamine;
        • pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest - kuidas valida sobivaim;
        • digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
        • arhiveerimine ja hävitamine dokumendihaldussüsteemis;
        • andmete migreerimine dokumendihaldussüsteemist;
        • digiteerimise korraldus, riskid ja kulude analüüs.
        • Время: 09.30-14.45; 09.30-16.30
        • Адрес: Kastani 39, Tartu
        • Длительность: 70 tundi
        • Sisaldab: 41 tundi auditoorset ja 29 tundi praktikat õppekeskkonnas
        • Стоимость: 455.00 € + km

        Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице

         

        Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
        (найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.

        Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇


        Küsimused ja lisainfo:

        Sigrid Silbaum

        Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

        5340 4279
        sigrid.silbaum@reiting.ee

        Maria Tõkke

        Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

        ​524 9472

        maria.tokke@reiting.ee

        Hellika Rohtmets

        Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

        5332 6481
        hellika.rohtmets@reiting.ee

        Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


        Koolitajad:

        Irena Lümat
        Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis  ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ... Loe veel

        Irena Lümat


        Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis  ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele  ja Tallinna Ülikoolis sotisaalpedagoogika erialal ja magistri kraadi  Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste erialal spetsialiseerumisega avalikule juhtimisele. Ta omab Sotsiaalpedagoogi, tase 6 kutsetunnistust.  Lisaks omab arhivaari kutsetunnistust. Irena on Reitingu koolitaja alates 2000. aastast. Ta on töötanud erinevates asutustes koolituse, dokumendihalduse ja arhiivinduse valdkonnas alates aastast 1994.

        Kayvo Kroon
        Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes.... Loe veel

        Kayvo Kroon


        Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses.


         


        ______


        Kayvo viib koolitustel läbi arvutiõppega seotud mooduleid

        Meelis Sulg
        IT valdkonnas olen täiskasvanuid koolitanud 11 aastat. Omandanud IT alaseid teadmisi Kehtna Majandus ja Tehnoloogiakoolis ning täiendades... Loe veel

        Meelis Sulg


        IT valdkonnas olen täiskasvanuid koolitanud 11 aastat. Omandanud IT alaseid teadmisi Kehtna Majandus ja Tehnoloogiakoolis ning täiendades oma teadmisi  Tartu Ülikoolis reaalaineid, pedagoogikat ja haridusasutuse juhtimist õppides. Koolitajana läbi viinud arvukalt arvutialaseid koolitusi  SA Tiigrihüppe, HITSA, Koolituskeskus Reiting  koolitajana. 


        Koolitajana pean olema  kannatlik, rahulik, mõistev ja toetav. Oluline on  kiirelt analüüsida olukorda koolitusel nii tehnilisi vahendeid, õppijate teadmisi kui ka  suhtumist ning vastavalt sellele reageerima koolituse ülesehitusel toetudes oma teadmistele ja kogemustele.

        Piret Tegova
        Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta... Loe veel

        Piret Tegova


        Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta on töötanud kunstniku ja õmblejana, aga ka etiketi, reklaami ja käsitöö õpetajana  Tartu Kutsehariduskeskuses. Piret töötab igapäevaselt Tartu Rahvaülikoolis koolitusjuhina. Juba alates 2006. aastast on Piret õpetanud etiketti ja ametieetikat Koolituskeskuses Reiting.


        Piret on läbinud erinevaid täienduskoolitusi, seal hulgas andragoogika kursuseid (2002 ja 2007), kursuse «Aktiivõppe meetodid»(2002), «Vabahariduslike koolituskeskuste juhtide täiendkoolituse» (2011) ja «Hindamine õppimise toetamiseks» (2017). 


        2008. aastal omistati talle Tartumaa Aasta Koolitaja tiitel. 

        Veronika Kruustik
        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht,... Loe veel

        Veronika Kruustik


        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.


        Veronikal on Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutse

        Ott Alemaa
         Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

        Ott Alemaa


         


        Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


        Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.


         

        Я хочу получить предложения по обучению

        Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

        Что о нас думают клиенты?

        M. Vam"Трудовое право"

        ? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
        ✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?