Osaliselt veebis! Müügiesindaja

19.09-20.12

Tartu

Anda teadmisi ja oskusi müügiesindaja tööks, et esindada tootjaid, teenusepakkujaid, jae- ja hulgimüüjaid suhtluses nii äri kui eraklientidega, toodete ja teenuste tutvustamiseks ning kasumlikuks müügiks olemasolevatele ja uutele klientidele ning tagada esindatava ettevõtte ärieesmärkide täitmine ja lojaalne kliendibaas.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud huvilised, kes soovivad tööle asuda müügiesindajana, kliendihaldurina, müügiedendajana ja vajavad müügitöö alaseid teadmisi tööle asumiseks või oma ettevõttes müügi edendamiseks. Eelnev müügitöö kogemus ei ole vajalik.

Kursuse sisu

  • sissejuhatus müügiesindaja töösse. Müügiesindajale esitatavad nõuded;
  • äri-eetika;
  • organisatsioonikultuur ja suhtekorraldus. Organisatsioonikultuuri mõiste ja olemus.
  • klienditeenindusprotsess. Teenindaja rolli ettevõtte esindajana. Erinevad kliendid ja nende ootused. Kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • telefonimüük ja isiklik müük;
  • turunduskanalid ja turundustegevused. Koduleht. Ärimeedia. Kujundamine, masspostitused, kliendibaasi koostamine, uudiskirjad (nendega liitumine);
  • müügistrateegia ja müügikorraldus. Turuanalüüs. Kliendivajaduste väljaselgitamine. Segmenteerimine, väärtuspakkumine, tooteportfell. Müügimeeskonna töö korraldus. Müügiplaani koostamine, jälgimine ja täitmine;
  • müügiprotsess. Müügiprojekti juhtimine. Müügitulemuste analüüs;
  • müügipsühholoogia ja müügitehnikad. Closingu tehnikad. Juurde-, rist- ja lisamüük;
  • meeskonnatöö. Eduka meeskonnatöö põhimõtted. Erinevate meeskonnaliikide dünaamika. Grupikäitumise põhimõtted;
  • suhtlemis- ja koostööoskused. Eduka suhtlemise reeglid. Eneseväljenduse peamised põhimõtted. Kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid;
  • konfliktijuhtimine ja läbirääkimised. Läbirääkimiste etapid ja strateegiad. Konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused. Konfliktide lahendamise strateegiad;
  • arvutiõpe. MS Word. MS Excel. MS PowerPoint. Pilveteenused ning nende rakendused müügitöös. Kliendibaasi haldamine;
  • kliendisuhete juhtimine ja CRM. Kliendihaldustarkvara kasutamine. Kliendibaasi loomine. Kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid;
  • tööalane korrektne eesti keel. Eesti õigekeele reegleid. Kirjakeele normide uuendused. Sõnastus ...

    Muu info

    Koolituse auditoorsed tunnid toimuvad Tartus, vastavalt vajadusele kuni 6 koolituspäeva toimuvad veebis.

    Koolituse hind sisaldab elektroonilisi materjale ning edukale lõpetajale tunnistust!

    • Kellaaeg: 09.30-14.45
    • Asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Veebikeskkonnas Zoom, Tartu
    • Kestvus: 152 tundi
    • Sisaldab: 96 tundi auditoorset, 36 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd
    • Hind: 1356.00 € + km

    Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

     

    Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
    õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

    Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

     

    👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


    Küsimused ja lisainfo:

    Hellika Rohtmets

    Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

    5332 6481
    hellika.rohtmets@reiting.ee 

    Sigrid Silbaum

    Kliendihaldur (Tallinn)

    5340 4279
    sigrid.silbaum@reiting.ee

    Maria Tõkke

    Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

    ​524 9472

    maria.tokke@reiting.ee

    Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

    ________________________________________________

    OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


    Koolitajad:

    Jane Suvi
    Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel

    Jane Suvi


    Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti keele ja kirjanduse õpetajana on ta töötanud aastast 2004 ning alates 2008 aastast Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis. Reitingu Koolituskeskuses on Jane Suvi eesti keele koolitaja olnud aastast 2008.2015. aastal oli Jane Suvi Tartumaa aasta koolitaja nominent ning omab Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutset juba aastast 2014___ Jane Suvi viib läbi “Tööalase korrektse eesti keele” moodulit

    Kaire Uusen
    Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel

    Kaire Uusen


    Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.Reitingu koolitaja aastast 2018!______________Kaire viib läbi “Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise” moodulit.

    Kairit Reiman
    Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

    Kairit Reiman


    Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

    Kayvo Kroon
    Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes.... Loe veel

    Kayvo Kroon


    Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses. ______Kayvo viib koolitustel läbi arvutiõppega seotud mooduleid

    Leelo Saar
    Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel

    Leelo Saar


    Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust. Koolitajana on ta töötanud alates aastast 2015 peamiselt personalitöö kursuste raames. Igapäevaelus on ta personalitöö praktik ja töötab personalijuhina 100+ töötajaga IT valdkonna ettevõttes, rahvusvahelises meeskonnas. (Eestis 100+, USA 200+ töötajat)Leelo on läbinud Täiskasvanute koolitaja koolituse ning Kogemusnõustaja baaskoolituse. Erialaselt täiendab ta end enim personalivaldkonnas. Leelo kuulub nii Personalijuhtimise ühingusse kui ka Eesti HR Seltsi, kus ta on väikestviisi Lõuna-Eesti regiooni keeltekohviku idee eestvedaja ja seltsi vabatahtlik. Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”

    Margus Rosin
    Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia... Loe veel

    Margus Rosin


    Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia juhtimist. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas ning läbinud ka Tallinna Tehnikaülikooli praktikajuhendajate pedagoogilise koolituse. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele ning alustavatele ettevõtjatele. Samuti on Margus läbinud erinevaid turundusvaldkonna koolitusi ja omab kogemust erinevate turundusprojektide läbiviimsiel. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id. Margus on Reitingu koolitaja juba 2016. aastast.

    Urmo Reitav
    On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

    Urmo Reitav


    On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

    Ott Alemaa
     Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

    Ott Alemaa


     Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina. 

    Mare Muskat
    Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel

    Mare Muskat


    Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

    Liisi Laidre
    Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab... Loe veel

    Liisi Laidre


    Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis. 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Merili Männik"Raamatupidamis-
kursus e-õppena"
sügis 2021

Oli rõõm osaleda raamatupidamise e-kursusel. Esialgu tundus kursuse läbimine keeruline, aga kõik õppematerjalid ja iseseisvad tööd olid nii süsteemselt planeeritud ja hästi selgitatud, et kõik oli arusaadav. Kiidusõnad ka kursuse juhendajale, alati vastas tekkinud küsimustele kiiresti ja iseseisvate tööde tagasiside oli väga põhjalik.