Uus! Klienditeeninduse ABC
19.09-22.11
Tartu
Koolituse eesmärgiks on anda osalejale baasteadmised sellest, millised on kaasaegse ja kliendikeskse teeninduse pakkumiseks vajalikud oskused ja hoiakud.
Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad saada algteadmisi kaasaegsest klienditeenindusest. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Kursuse sisu
Kursusel läbitavad teemad:
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
- konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
- lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi
- teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
- teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
- teenindusühiskonna mõiste;
- teeninduspädevused;
- teenindusprotsess;
- teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
- hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
- teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
- kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?
Muu info
Koolitus toimub 6 õppepäeval: 02.05, 3.05, 10.05, 16.05, 17.05.2024, üks koolituspäev täpsustamisel Koolituse hind sisaldab kohvipause ja elektroonilisi materjale.
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
- Kellaaeg: 09.30-14.45
- Täpsem asukoht: Kastani 39, Tartu
- Kestvus: 37 tundi
- Sisaldab: 35 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- Hind: 500.00 € + km
Koolitajad:
![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Kairit_Reiman-92x92.jpg)
Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Piret_Tegova-92x92.jpg)
Piret Tegova
Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2020/01/Ott_Alemaa-92x92.png)
Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel![](https://www.reiting.ee/wp-content/uploads/2022/01/Liisi_Laidre-92x92.jpg)