Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega

Print
  • 29.05.2018-29.11.2018
  • Tartu
Registreeru
Telli sisekoolitusena Õppekava

Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist. Vaata lisaks kutsetaotlemise tingimusi SIIT ja SIIT

Sihtgrupp

Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Kursuse sisu

  • ametieetika;
  • ettevõtluse alused;
  • etikett ja protokolli järgmine;
  • korrektne eesti keel ja ärikirjade koostamine;
  • bürootöötaja arvutiõpe;
  • dokumendihaldus arvutil;
  • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
  • ettevõtte arhiivihaldus;
  • pilvelahendused ja –teenused kontoritöös;
  • internetiturunduse põhialused;
  • sotsiaalmeedia kanalid ja nende haldamine. Suhtlemise etikett sotsiaalmeedias;
  • tööõigus;
  • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
  • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommuniktasiooni alused;
  • suhtlemise ja koostöö oskused;
  • koosolekute korraldamine ja protokollimine;
  • meeskonnatöö ja koostöö juhiga;
  • projektijuhtimine;
  • avalik esinemine kontoritöös;
  • personalitöö

Kursuse läbinu

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • järgib protokolli ja etiketti;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • oskab kasutada kaasaegseid sotsiaalse tarkvara rakendusi;
  • administreerib personali arvestust ning töötajate värbamist ja töötajate tööalast arendamist

Muu info

Koolitus toimub kokku 31-l õppepäeval (enamasti 2-3 korda nädalas). Täpsema tunniplaani saamiseks kirjuta liis.kalbe@reiting.ee.

Vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud ka sülearvuti kasutamisvõimalus.

Koolitus jaguneb järgmisteks mooduliteks: keelekasutus, arvutikasutus, organisatsiooni töö- ja suhtekorraldus, projektijuhtmine ning eetika, lepinguõigus, dokumentide haldamine ja ülevaade klienditeenindusest.

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!


Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.



Ettevõtetel ja asutustel on võimalik tellida kõiki koolitusi ka sisekoolitusena - võimalus lähtuda just sinu ettevõtte vajadustest ja soovidest!

Pikemalt kestvate kursuste eest saab soovi korral tasuda mitmes osas (maksegraafikuga). Vaata

Vajutades Reitingu Facebooki lehel nuppu "meeldib" kehtib soodustus -5%. Facebooki sõbraks saab hakata siin: www.facebook.com/reitingkoolitus


Küsimused ja lisainfo koolituse kohta:
Tallinnas: Marit Kadak, tel 65 25 982, marit.kadak@reiting.ee
Tartus: Liis Kalbe, tel 5332 6481, liis.kalbe@reiting.ee  

Registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu "Registreeru" ja sisesta andmed.


  • Kellaaeg: 09.30-14.30
  • Asukoht: Tartu
  • Täpsem asukoht: Kastani 39
  • Kestus: 234 akadeemilist tundi
  • Sisaldab: 204 tundi auditoorset ja 30 tundi iseseisvat tööd
  • Koolitajad: Anneli Zirkel, Brit Mesipuu, Erle Nõmm, Irena Lümat, Kayvo Kroon, Leelo Saar, Mai Timmi, Piret Tegova, Ülle Mugu, Ülle Tillmann
  • Hind: 1847 € + km

Koolitajad:

  • lektor
    Anneli Zirkel Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on ligi viieteistkümne aastane praktiline kogemus ettevõtte Loe veel
  • lektor
    Irena Lümat Irena Lümat on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Loe veel
  • lektor
    Kayvo Kroon Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Loe veel
  • lektor
    Piret Tegova Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta Loe veel
  • lektor
    Ülle Mugu Ülle Mugu on lõpetanud Tartu Ülikooli haridusteaduste magistrina. Ta on personalijuhtimises nii teoreetik kui ka praktik: omab Loe veel
  • lektor
    Erle Nõmm On lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna (1993) ja kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (1998). Külalisena on Loe veel
  • lektor
    Leelo Saar Leelo Saar on lõpetanud ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala (BA) Tartu Ülikoolis. Ta on alates 2012.a praktik Loe veel
  • lektor
    Ülle Tillmann Ülle on lõpetanud Tartu Ülikooli füüsika-keemiateaduskonna ning kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (MA, 2006). Loe veel
  • lektor
    Brit Mesipuu Brit on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos Loe veel
  • lektor
    Mai Timmi Mai on lõpetanud Tallinna Ülikoolis andragoogika (BA) ja hariduse juhtimise (MA) erialad. Samuti on ta läbinud suhtlemistreeneri Loe veel
​​